czwartek, 12 stycznia 2017

Kokardy na włosy

Dawno nie robiłam już opasek na włosy. Ale w tym tygodniu usiadłam w mojej mini-pracowni, obłożyłam się wstążkami i tasiemkami i nawyczyniałam kilka sztuk. Dzisiaj pokażę trzy z nich - te z kokardami - jak napisałam  w temacie :)



Pierwsza czarno - turkusowa, już zarezerwowana przez moją Julinę :)


Julka od dłuższego czasu wspominała o tym, że chce zostać fryzjerką i że musi ćwiczyć układanie fryzur i czesanie włosów, a nie ma na kim :(  Więc pod choinkę dostała profesjonalną głowę fryzjerską do nauki. Ja przy tym skorzystałam (przez przypadek), bo mam "modelkę" do zdjęć, która nie marudzi i nie trzeba czekać na nią, aż wróci ze szkoły :)


Druga opaska drobniejsza, układana z pojedynczych płatków, różowo - fioletowa:






I ostatnia z trzech - największa, fioletowo - różowa kokarda:








Co sądzicie o takich opaskach? Ciekawa jestem Waszego zdania.

Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: