czwartek, 20 września 2018

Ślubny komplet z różami

Minęło blisko 2 miesiące od ostatniego wpisu... musiałam sobie zrobić takie wakacje od normalnego funkcjonowania. Inne rzeczy zaprzątały moją głowę, ręce, umysł i czas. Teraz już wracam pomalutku na właściwe tory, również do tworzenia, malowania i innych przyjemniejszych rzeczy.

A dziś wrzucę fotki kilku rzeczy poczynionych w czasie blogowej nieobecności. 
Na początek kilkuelementowy komplet ślubny - pudełko na koperty, szkatułka na obrączki, dwa kuferki - podziękowania dla Rodziców oraz księga gości i ramka informacyjna dla gości weselnych.
Będzie dużo zdjęć, więc życzę miłego oglądania :)





Wszystkie pudełka ozdobiłam w podobny sposób - pomalowałam na biało, ozdobiłam śliczną serwetką w pudrowe róże, dodałam napisy transferowe i perełki 3D. Oczywiście wylakierowałam na połysk.

Pudełko na koperty dla Nowożeńców








Kuferki dla Rodziców - podziękowania












Szkatułka na obrączki












Księga gości weselnych i ramka z zaproszeniem do wpisów pamiątkowych












Komplet już jest u przyszłych Nowożeńców, a ja mogę zająć się kolejnymi przyjemnymi rzeczami. 
Niedługo pojawię się z nowościami.
Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. Do następnego napisania.
Pozdrawiam
Jola

Brak komentarzy: