poniedziałek, 3 czerwca 2019

Herbaciarka z cegłami

Przy tym projekcie miałam (prawie) wolną rękę, więc skorzystałam z okazji i zrobiłam coś, na co miałam ochotę już dawno temu. Tak się złożyło, że właścicielem herbaciarki będzie murarz, więc ceglane dodatki wydawały mi się bardzo dobrym pomysłem. Do tego nareszcie mogłam wykorzystać serwetkę, która przeleżała w szufladzie sporo czasu. Zabawy miałam  sporo przy tworzeniu tego pudełka, ale wiedziałam, jaki ma być efekt końcowy, więc wszystko szło sprawnie, jak po maśle.


Wszystkie cegły najpierw namalowałam przy użyciu szablonu, celowo urywając je w różnych miejscach. Potem cegły podmalowywałam kilkoma kolorami, żeby uzyskać efekt starego muru w tajemniczym ogrodzie.


W środku są oczywiście życzenia, a na zewnątrz, na plakietce imię i data urodzin Jubilata


Imię podkreśliłam lakierem 3D, który sprawił, że literki są wypukłe i ładnie grają światłem.


Tyle na dzisiaj ode mnie, zapraszam do zapoznania się z innymi moimi pracami,

Pozdrawiam

Jola

Brak komentarzy: