poniedziałek, 30 marca 2020

Szkatułka dla Wojtusia

Dzisiaj mam do pokazania wyjątkową szkatułkę dla małego chłopca. Kremowo - pastelowa pamiątka, z uroczym chłopcem i żółwiami oraz moimi ulubionymi kropeczkami.



Na wieczku pojawiło się trochę bąbelkowania i nakrapiania


bardzo podoba mi się to wykończenie w połączeniu z dziecięcą grafiką


Środek "pamiątkowy"  - z ważnymi dla dziecka informacjami


Heksagonalny kształt szkatułki nadaje jej wyjątkowości


Przynajmniej taką mam nadzieję :)


Pozdrawiam

Jola


6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Przepiękna jest ta szkatułka, będzie wspaniałą pamiątką dla Wojtusia.
Serdeczności.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję pięknie. Również pozdrawiam :)

Basia pisze...

Śliczna szkatułka, cudny obrazek, bardzo mi się podoba :) Uwielbiam wszystkie dziecięce prace, zawsze wywołują uśmiech na twarzy :) Dziękuję pięknie za odwiedziny u mnie, jest mi bardzo miło, pozdrawiam ciepło i dużo zdrówka życzę :)

karola pisze...

Cudowna szkatułka

Craftfanka pisze...

Śliczne pudełeczko i śliczny obrazek:)

ewinka Nowa pisze...

Śliczna grafika na pudełku :-) Będzie idealne na małe skarby :-)