poniedziałek, 15 listopada 2021

Album Ślubny

 Dzisiaj zapowiadany wcześniej post z albumem, który poczyniłam w prezencie ślubnym dla mojego szwagra i szwagierki. Dawno już powinnam wrzucić ten post, ale cały czas walczę z wstawianiem filmów na bloga... niestety nie potrafię przeskoczyć pewnych rzeczy. Dlatego postanowiłam w końcu umieścić ten wpis, a jak ogarnę YT wrzucę tutaj tylko link do filmu. A dziś zapraszam na odsłonę zdjęciową. 


Album jest duży, pomieści ponad 100 zdjęć w formacie 9x13, 10x15 i  13x18. 
Utrzymany w konwencji wesela, czyli boho, z dużą ilością bieli, ecru i drewna oraz zieleni, w postaci listków, kompozycji i paproci.


Album jest obity płótnem, na którym zrobiłam niewielką dekorację i umieściłam napis
 "nasza piękna miłość"


Kolejnych kart nie będę opisywać szczegółowo, mam nadzieję, że zdjęcia pokażą  ich funkcjonalność, a po dodaniu filmu już wszystko będzie jasne. W albumie umieściłam kieszenie pionowe i poziome, maty na zdjęcia, kombinacje mat pionowych i poziomych, klapki, belly band, wodospady, ramkę z pop-up.  Do zabezpieczenia klapek użyłam magnesów, sznurków i wstążeczek. Zapraszam do oglądania.






















































Jestem bardzo dumna z tego albumu, a Wam jak się podoba?
Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam Was serdecznie :)

Jola


4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Cudowny album:)

Małgosia X pisze...

Przepiękny album, Jolu, uwielbiam te wszystkie zakamarki i tajemnicze klapki. No i te papiery - takie soczyste, wiosenne.
Serdecznie pozdrawiam.

Pasje Grażyny pisze...

Piękny album !Bardzo podoba mi się kolorystyka ,kompozycja i wzory papierów.
Uzupełnianie albumu przyniesie wiele radości .Pozdrawiam serdecznie .

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękny!! Będzie wspaniałą i wyjątkowa pamiątką!