niedziela, 17 sierpnia 2014

Zaległości wakacyjne

Nie pokazałam jeszcze kilku prac, które wykonałam przed wyjazdem nad morze. Trzeba było zaczekać, aż prezenty dotrą do nowych właścicieli. Nie lubię psuć nikomu niespodzianek :)

Pierwsza praca to szkatułka dla Nowożeńców z moim ulubionym motywem zakochanych dzieciaczków:




Jak widać na zdjęciach, biele, szarości, odrobina perłowego połysku,
 duużo pasty strukturalnej i szablonowych zdobień 3D...


 a w środku zdjęcie Nowożeńców w strukturalnej ramce:




Kolejny prezent ślubny, który wykonałam, jest dodatkiem do zakupionego w sklepie sieciowym kompletu śniadaniowego - kubków, misek i talerzy. Po dodaniu tacy - stolika i herbaciarki stworzyłam komplet śniadaniowy dla dwojga. Dla zakochanych Nowożeńców :) 

Motyw esów-floresów, pasujący do kubków i misek, namalowałam czarną farbą akrylową, magnolia to serwetka papierowa, a napisy tradycyjnie przeniosłam techniką transferu.

Taca - stolik z imionami Młodej Pary:




Herbaciarka na 8 przegród:




Kilka zdjęć biało-czarnego kompletu śniadaniowego:












Mam nadzieję, że Nowożeńcom prezent przypadł do gustu i że czasem korzystają z prezentu np. niosąc śniadanie do łóżka Ukochanej/Ukochanemu :)


Na koniec jeszcze jedna zaległa praca wstążeczkowa, 
a mianowicie różowa opaska na włosy dla malutkiej Michaliny:






Na dzisiaj tyle nowości, w najbliższym czasie pokażę coś nowego... Już od dawna chodzą za mną świeczniki z powertexu. Czas się za nie zabrać, bo pomysł gotowy w głowie od dawna :)

A tymczasem muzyczny akcent: 



Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

Brak komentarzy: