środa, 10 sierpnia 2016

Wakacyjna herbaciarka

W tym roku, choć pogoda nie rozpieszcza wysoką temperaturą, z przyjemnością raczymy się mrożoną herbatką z owocami. Najlepiej z kolorowymi owocami... Zainspirowana tymi kolorami poczyniłam kolejną herbaciarkę. Wakacyjnie kolorową, barwną i kwiatową... 




 Do zabarwienia dolnej części herbaciarki użyłam barwników, które naniosłam rozpylaczami... dzięki temu uzyskałam efekt cieniowania wielobarwnej przestrzeni - od różu, przez fiolety, aż do błękitów... Idealnie dopasowane do koloru kwiatów, które nakleiłam na wieczku.






 W środku również nakleiłam serwetkę, przegrody pomalowałam białą farbą, żeby wyróżniały się na tle kolorowego wnętrza: 


I kolejna herbaciarka gotowa. Przyjemnie się pracowało  :)

A teraz dzięki za odwiedziny. 
Do następnego razu.

Brak komentarzy: