piątek, 26 sierpnia 2016

Herbaciarka z magnolią i bransoletka

Pomysł na taką herbaciarkę powstał w mojej głowie dość dawno temu, ale jak zwykle potrzeba było sporo czasu na realizacje ... z różnych względów (czasowych przede wszystkim).
Ale herbaciarka jest... i bardzo się z tego cieszę.





 Oprócz magnolii pojawiły się delikatne półprzezroczyste, ręcznie malowane motywy.


Poza herbaciarką udało mi się w końcu skończyć bransoletkę :)



Marzyła mi się taka duża i z różnych materiałów i koralików w jednej tonacji kolorystycznej.
Marzyła mi się...  i mam:)



Poniżej rozbudowana wersja... taka wypasiona 



Wracam do pracy, bo kilka rzeczy w pracowni czeka na wykończenie ... 
pewnie niedługo pokażę, co wymodziłam.
A tymczasem dzięki za odwiedziny i do następnego razu.


Brak komentarzy: