poniedziałek, 8 maja 2017

Czekoladownik na I Komunię Św.

Czas Komunii już się rozpoczął, więc i ja dołączam do tworzenia w tym temacie. Dzisiaj przychodzę z czekoladownikiem dla chłopca, poczynionym w kolorach błękitnych, do ozdobienia którego użyłam pokazywanych w ostatnim poście kwiatów z foamiranu.




Dzisiaj sporo zdjęć, bo nie potrafiłam się zdecydować, które mi najbardziej pasują :)








Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, podkoloryzowałam je pastelami olejnymi, żeby były bardziej naturalne, dodałam pręciki i liście... wydaje mi się, że efekt jest całkiem niezły. Co o tym myślicie?














W środku czekoladownika zrobiłam miejsce na czekoladę i kieszonkę na pieniądze,
po drugiej stronie miejsce na życzenia 





Czekoladowniki (w tym na I Komunię Św.) robię również na zamówienie. 
Zainteresowanych zapraszam do kontaktu przez formularz kontaktowy.

Na dzisiaj to wszystko.
Dzięki za odwiedziny i do następnego razu.






Brak komentarzy: