wtorek, 12 września 2017

Różana herbaciarka

Po długiej przerwie wracam z dużym pudełkiem na herbatę. Tym razem zrobiłam herbaciarkę w odcieniu łososiowo - różowym. Do tego dołożyłam piękne róże i trochę przecierek. Kobieco i delikatnie. I nie na zamówienie... Ot tak, dla przyjemności zrobiona herbaciarka. Zapraszam...



Po tak długiej przerwie każda czynność przy ozdabianiu herbaciarki to niesamowita przyjemność, 
a satysfakcja z efektu końcowego nie do opisania :)


W środku dziewięć przegródek na pyszne herbatki


A poniżej jeszcze więcej szczegółów i jeszcze kilka zdjęć












Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. Miło było mi Was gościć.

Do następnego razu.

Jola



1 komentarz:

Ivonne pisze...

Witaj, zainspirowałaś mnie do wykorzystania motywu herbaciarki. Bardzo fajnie wygląda. Dziękuję i pozdrawiam. Iwona
Jeśli masz ochotę zapraszam na mojego bloga :) www.moje-asylium.blogspot.com