niedziela, 26 listopada 2017

Postarzana szkatułka - książka z białą różą

Dawno nie przychodziłam tutaj z nowymi rzeczami, ale dziś jestem z czymś wyjątkowym, czego jeszcze nigdy nie próbowałam zrobić. Praca z tą szkatułką to destylowana przyjemność, wyciszenie i uzupełnienie brakującej od dawna energii życiowej. Zapraszam do oglądania zdjęć.


Drewniane pudełko w kształcie książki pomalowałam białą farbą, okleiłam serwetką ryżową, dodałam narożniki z pasty strukturalnej i kilka szablonowych miedzianych wzorów. Na grzbiecie"książki" zrobiłam strukturę starej skórzanej, brązowej oprawy, z miedzianymi i złotymi przetarciami. Na koniec dodałam wąską tasiemkę z koronkowym wykończeniem.


Środek pomalowałam bejcą w kolorze brązowym, dodałam szablonową różę:



"Kartki książki" zrobiłam z pasty strukturalnej przerysowanej wykałaczką, następnie postarzyłam, pocieniowałam i przetarłam brązową i złotą farbą.


Szkatułka powstała na zamówienie, a wraz z nią jeszcze dwie inne szkatułki, o których napiszę przy następnej okazji. Ważne, że wróciła mi chęć do działania. I tworzenia. 
Tymczasem dzięki za odwiedziny i do następnego razu.
                                        

Brak komentarzy: