wtorek, 5 grudnia 2017

Szkatułki dwie

Dzisiaj kolejne dwie szkatułki w kolorze ciemnego brązu, z cudnymi papierami ryżowymi Stamperii i różnymi dodatkami wg mojego uznania :)

Pierwsza prosta szkatułka z koronką:


Druga stylizowana na starą książkę ze skórzanym grzbietem:


Obie szkatułki pomalowałam brązową bejcą, ozdobiłam ryżowym papierem Stamperii, wylakierowałam na połysk. Szkatułka - książka ma więcej szczegółów: imitację kartek z pasty strukturalnej, grzbiet "skórzany" z gniecionej serwetki, odpowiednio pomalowanej  i postarzonej, dodatkowo element 3D z szablonu i koronka. Poniżej zamieszczam więcej zdjęć i szczegółów:
















Szkatułki poczyniłam na specjalne zamówienie, stały się prezentami dla Wyjątkowych Osób na wyjątkowej gali. 


Więcej szczegółów znajdziecie tutaj . Miłego czytania.

Na dzisiaj tyle ode mnie, dzięki za odwiedziny i do następnego razu.

                                                                             Pozdrawiam
                                                                             Jola








Brak komentarzy: