sobota, 7 lipca 2018

Pięciolatka pyknęła...

Mini skrzyneczka na drobiazgi, tym razem... dla odmiany :) ... w kolorze miętowym z różowymi dodatkami. Jakoś nie mogę się odczepić od tych kolorów...



Tym razem jednak miętowy kolor mocno przetarty pudrowym różem, żeby wpasować duży bukiet z ręcznie wykonanych kwiatów z pianki kreatywnej.



przy bukiecie dodatkowo różowa kokardka




Do dekoracji posłużyłam mi również siatka florystyczna w kolorze turkusowym.
Bardzo lubię wykorzystywać ten materiał. Świetnie się z nim pracuje.


Środek również pomalowany na miętowy kolor, 
a wieko skrzyneczki przetarte różem... a jakże inaczej




Skrzyneczka dość czasochłonna, ale bardzo przyjemna w wykonaniu.


Ciekawa jestem, czy taki mix na skrzyneczce Wam się podoba... czekam na komentarze.
A tymczasem zerknęłam do archiwum mojego bloga i z wyliczeń wychodzi, że już pięć lat wrzucam posty i pokazuję moje prace. Nawet nie przypuszczałam, że tak długo będę tutaj działać, gdy pisałam pierwsze słowa na tym blogu ;)

Dzięki za dzisiaj i za te całe 5 lat.

Miłego weekendu.
I do następnego napisania.

2 komentarze:

Anna Monka pisze...

Ciekawa, taka inna. A mieta mnie też ostatnio wciągnęła 🙂

Craft by Anita pisze...

Śliczne pudełko, pięknie dobrane kolory ❤
Zapraszam do siebie. Pozdrawiam
http://craftbyanita.blogspot.com