poniedziałek, 15 lipca 2019

Kobaltowa kartka ślubna

Wyjątkowe zamówienie dotarło do mnie z miejsca, w którym zostawiam swój kreatywny ślad, a mianowicie ze strony garnek.pl. Jedna Osóbka z "moich ulubionych" poprosiła mnie o wykonanie kartki zupełnie innej niż te dostępne na rynku. Miało się obyć bez tych wszystkich motylków, serduszek, bieli, postaci, gołąbków i innych podobnych ślubnych standardów. Miały pojawić się za to kolory, które Młodzi uwielbiają, czyli kobalt i czerń. Nieoczywiste prawda? Ale za to wyjątkowe, oryginalne i dopasowane na miarę. :) Podjęłam się wyzwania i poczyniłam kwadratową kartkę ślubną. Zapraszam do oglądania.



Bazę kartki zrobiłam czarną, na to nakleiłam kobaltowe tło i drugą czarną kartkę z wytłoczonym wzorem, na którym ładnie pracuje światło. Dodałam wykrojnikowe serwetki z imionami Młodych i datą ślubu oraz kobaltowe liście, dla ożywienia kompozycji



Tył kartki również zagospodarowałam


w środku pojawiły się wybrane życzenia oraz miejsce na pieniądze


Kopertę również ozdobiłam, żeby stanowiła jedność z kartką


W komplecie wygląda to tak:


Jak Wam się podoba taka propozycja kartki ślubnej?

Dajcie znać :)

Pozdrawiam

Jola


Brak komentarzy: