czwartek, 25 lipca 2019

Ślubny komplet

Kolejny raz zostałam poproszona o wykonanie kompletu dla Nowożeńców, który ma być oprawą ich ślubu. Tym razem komplet składa się ze szkatułki na obrączki i skrzynki na koperty od gości weselnych. Motyw, który został przeniesiony na pudełka jest motywem przewodnim wesela i znajduje się również na zaproszeniach. Tłem jest jasne drewno, a kolorem uzupełniającym jest kolor wrzosowo-lawendowy.




Na skrzynce na koperty umieściłam transfer grafiki z imionami Nowożeńców (grafika z zaproszenia Młodych) oraz lawendowy napis "dziękujemy" i wstążkę z kokardą w pasującym kolorze






Szkatułka na obrączki też ma motyw z zaproszenia na wieczku


a w środku miękką poduszeczkę, na której umieściłam drewniane serduszka i lawendową wstążkę.
Dodatkowo jest napis i kokarda na wewnętrznej stronie wieczka




Bardzo lubię tworzyć takie personalizowane skrzynki, mam poczucie, że to, co wychodzi spod moich rąk jest wyjątkowe i niepowtarzalne. Szczególnie, gdy okazją jest ślub - ten jeden, jedyny dzień w życiu z odpowiednią oprawą sprawia, że chce mi się tworzyć i działać. To niepowtarzalne przedmioty i sytuacje sprawiają, że nasze życie jest wyjątkowe i oryginalne. Jeśli do tego na swojej drodze spotykamy ciekawych ludzi, to mamy pełnię szczęścia. Wtedy każdy dzień jest magiczny i sprawia, że chce nam się więcej i więcej... Czego sobie, Nowożeńcom i Wam, odwiedzającym mojego bloga, życzę.
Dzięki za dzisiejsze odwiedziny. I do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola




Brak komentarzy: