wtorek, 23 czerwca 2020

Podziękowanie dla Wychowawcy - czekoladownik

Dzisiaj przychodzę z pomysłem na podziękowanie dla wychowawcy. Pomysł na czekoladownik nie jest mój, nie jest też nowy, ale ja lubię z takich praktycznych pomysłów korzystać. Tym razem udało mi się ogarnąć wszystko na czas. Zakończenie roku szkolnego tuż, tuż... Ten czekoladownik na merci już wręczony, bowiem to podziękowanie dla wychowawcy mojego syna, tegorocznego maturzysty.  Choć ten rok szkolny jest zupełnie inny, to jednak uważam, że taki upominek będzie miłym akcentem dla nauczyciela. Zapraszam do oglądania zdjęć :)



Postawiłam na klasykę z jasnym tłem i wielowarstwową kompozycją kwiatową


dodałam też zegary, motyle i piórka z papieru




oraz śliczne gałązki z wykrojników zakupionych na aliexpress







Dzięki za odwiedziny. Do następnego razu.

Pozdrawiam

Jola

3 komentarze:

Craftfanka pisze...

Świetnie Ci wyszedł :)

Małgosia X pisze...

Wspaniały czekoladownik, ogromnie mi się podoba.
Serdeczności.

Sol pisze...

Świetny pomysł, czekoladki w takim opakowaniu to już kompletnie inna klasa :)