poniedziałek, 3 sierpnia 2020

Słodki upominek dla Młodej Pary

Sezon ślubny w pełni... choć dość nietypowy i okrojony z powodu pandemii, to wciąż jest mnóstwo par, które decydują się na sformalizowanie związku. Ja dzięki temu mam ogrom przyjemności i mogę tworzyć ślubne projekty. Sama jestem po dwóch weselach, więc i moje prywatne projekty pojawią się na blogu. Kilka najbliższych postów będzie na pewno w tym klimacie. Dziś zapraszam do oglądania czekoladownika w margaretkowym wydaniu. 



Tym razem postawiłam na klasyczną biel przełamaną soczystą zielenią. W środku znalazło się miejsce na życzenia, a pod nim kieszonka na pieniądze.




z drugiej strony zrobiłam kieszeń  "z płotkiem" na czekoladę


Na wieczku klasycznie imiona Nowożeńców oraz  słodki napis :)


Oprócz margaretek wkleiłam serca w dwóch kolorach i dodałam delikatną wstążkę.




Tyle na dziś ode mnie. Dzięki za odwiedziny.

Pozdrawiam

Jola



2 komentarze:

EwaJ pisze...

Uroczy i pomysłowy jest ten czekoladownik, taka miła i słodka niespodzianka.
Dziękuję Ci Jolu za odwiedziny i miłe komentarze:)
Serdecznie pozdrawiam!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniały czekoladownik!!