sobota, 15 sierpnia 2020

Imieninowa kartka

 Krótki oddech od klimatów ślubnych... tym razem kartka, którą zrobiłam na imieniny mojej Mamy, z ulubionymi makami i różami... w nietypowym dla mnie kształcie. Kartkę robi się szybciutko, wygląda efektownie i robi wrażenie. Zapraszam do oglądania zdjęć:)



Bardzo mi przypadł do gustu kształt tej kartki, zaprzyjaźnię się z nim na dłużej, bo daje sporo ciekawych możliwości...


przy częściowym złożeniu może samodzielnie stać np. na witrynce


a po złożeniu intryguje i ciekawi


po rozłożeniu w środku miejsce na życzenia i malutka kieszonka na bilecik NBP :)


Szybka kartka w niecodziennym wydaniu :)

Na dzisiaj tyle ode mnie, dajcie znać, jak Wam się podoba taka forma...

Pozdrawiam

Jola


1 komentarz:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna - fajny i ciekawy projekt!