niedziela, 9 sierpnia 2020

Ślubna skrzynka na koperty

 Dziś dalej w tematyce ślubnej, ale tym razem coś większego. Na zamówienie Agaty poczyniłam skrzynkę, do której goście weselni będą wrzucać koperty i kartki z życzeniami dla Nowożeńców. Postawiłam na klasyczną biel, ale wzór jest wyraźny, mocny i nasycony. Taki bardzo energetyczny. Zapraszam do oglądania zdjęć.



Poza motywem kwiatowym na skrzynce umieściłam szablonowe zawijaski, które miejscami podkreśliłam perełkami w płynie. Na wieczku duży napis "Dziękujemy"





na przedniej ściance przykleiłam zdekupażowane serce z imionami Nowożeńców i datą ślubu.


Dzisiaj mało zdjęć... niestety zrobiłam kilka na szybko telefonem i jakość pozostawia wiele do życzenia, ale cieszę się, że w ogóle mam co pokazać :)

Dzięki za dzisiejsze odwiedziny.
Czekam na Wasze komentarze :)

Pozdrawiam
Jola