piątek, 5 marca 2021

Szkatułka na biżuterię

 Dziś pokażę Wam szkatułkę na biżuterię, którą poczyniłam na zamówienie z okazji 50 urodzin pani Gosi. Szkatułka jest spora, ma 12 przegródek i zmieści sporo świecidełek. 



Na życzenie zrobiłam szkatułkę w kolorze szarym z dużym białym kwiatem magnolii, dodałam również  koronkową tasiemkę


z przodu przykleiłam tag z imieniem właścicielki i datą jej 50 urodzin






a w środku umieściłam życzenia, również w koronkowej oprawie


Wiem, że szkatułka już dotarła, więc mogę ją tutaj pokazać :)

Pozdrawiam

Jola


12 komentarzy:

Mamelkowo pisze...

Bardzo ładna. Taka spokojna i wyważona:) Podoba mi się.

Małgosia X pisze...

Śliczna szkatułka, do tego praktyczna dzięki tylu przegródkom.

EwaJ pisze...

Piękny jest ten kwiat! Szkatułka wygląda gustownie i elegancko, to wspaniały prezent. Miłego weekendu Joluś:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewuniu, Tobie również życzę słonecznego weekendu:)

a-lenka pisze...

Przepiękna szkatułka. Bardzo efektownie wykończona!
Pozdrawiam Alina

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna szkatułka!!!

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna i tak bardzo ładnie wykończona🥰 koronka niewątpliwie dodaje uroku. Pozdrawiam serdecznie 🌺

HaMaLi pisze...

Przepiękna szkatułka, kwiat jest prześliczny.:)

Alina pisze...

Szkatułeczka z charakterem! Pięknie się prezentuje!!!

Celestial pisze...

Prześliczna szkatułka :)

Zacisze Lenki pisze...

Śliczna szkatułka. Pozdrawiam serdecznie.:)

Justyna K. pisze...

Świetna jest!! Bardzo delikatna, mega gustowna :)