sobota, 27 lutego 2021

Kartki wielkanocne

 Pierwsze ocieplenie wiosenne, śniegi zeszły już prawie w całości, więc można zaczynać tworzyć pierwsze kartki wielkanocne :) Tym razem poczyniłam kilka kartek, tak na rozruch. I choć nie są to typowe, standardowe kartki, to może przypadną Wam do gustu. Bardzo fajnie mi się przy nich pracowało , a o to w tym całym cardmakingu, czy innym hobby przecież chodzi. Lubię usiąść i składać z kilku kawałków jedną całość, dobrze mi się wtedy myśli, oczyszcza się umysł, schodzą stresy i jakoś tak się samoczynnie człowiek "naprawia" i ładuje akumulatory. 




Obie kartki zrobiłam na bazie kwadratowej, wykorzystałam samodzielnie wykonane panele z resztek papierów, które pozostały po wcześniejszych projektach. Dodałam zajączki i napisy, kilka cekinków i gotowe karteczki lądują w koszyku, czekając na wysyłkę.







Pozdrawiam Was weekendowo :)

Jola

7 komentarzy:

Wielkie Małe Pasje pisze...

Piękne! Delikatne i pastelowe :). Bardzo ładne motywy zajączka :).
Buziaki!

Małgosia X pisze...

Przepiękne i pełne delikatności kartki, Jolu.

Mamelkowo pisze...

Fajne te zajączkowe karteczki:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki!

HaMaLi pisze...

Piękne i delikatne karteczki.:)

Celestial pisze...

Piękne wielkanocne karteczki :)

Craftfanka pisze...

Super zające:)