wtorek, 2 lutego 2021

Kartka DL - Lazurowe Love

 Niedługo Walentynki, więc i u mnie pojawia się coś w temacie. Trochę pod prąd i nie tradycyjnie w czerwieniach i różach, ale w lazurowym kolorze, nie z misiami, serduszkami i z aparatem fotograficznym i znanymi w świecie miejscami. Takie trochę nawiązanie do wspomnień ze wspólnych podróży, lub obietnica przyszłych wspólnych wycieczek. A może po prostu wspólna lazurowa podróż życia. Co myślicie o takiej interpretacji święta zakochanych?










Do stworzenia kartki wykorzystałam papiery z 13arts, napis z UHK Gallery, listki i gałązki to wykrojniki z Aliexpress, które pocieniowałam tuszami, bazę i kwiat z foamiranu zrobiłam sama, w dodatkach pojawiły się wycinanki z Action, sznurek i tiul. Na koniec hojnie sypnęłam złotym pyłkiem brokatowym.


Tyle na dzisiaj ode mnie.

Pozdrawiam

Jola



10 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Bardzo podoba mi się taka nieoczywista interpretacja walentynkowa.
Pozdrawiam serdecznie.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu:)

EwaJ pisze...

Bardzo mi się podoba Jolu. Kartka walentynkowa zazwyczaj jest dedykowana więc powinna trafić w gust drugiej osoby a nie każdy preferuje czerwone serduszka:) Cieplutko pozdrawiam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Masz rację Ewo, tym właśnie się kierowałam:)

aga-craft pisze...

Świetna interpretacja, nietuzinkowa :) brawo za pomysł :)

EviPassjonatka pisze...

Ciekawa interpretacja, coś innego niż czerwień :)

HaMaLi pisze...

Bardzo fajna Walentynka, pięknie wygląda i śliczny kwiat.:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna karteczka!!!

Justyna K. pisze...

Tak, takie walentynki w niebieskościach bardzo mi się podobają:)

Celestial pisze...

Prześliczna, wyjątkowa karteczka :)