niedziela, 31 stycznia 2021

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - wspieramy!!!

 Jak co roku wspieramy to cudowne wydarzenie i przyłączamy się do ogólnopolskiej zbiórki funduszy w tym szczytnym celu. W tym roku również licytujemy moje rękodzielnicze poczynania na aukcjach WOŚP. Wybrałam różnorodne prace, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Mam ogromną nadzieję, że uda się zebrać górę pieniędzy :)




Na początek obraz na mdf w kolorach brązu i miedzi, praca z wykorzystaniem tkanin, odlewu gipsowego, farb akrylowych i Powertexu
 



Drugi obraz - Drzewo w jaśniejszych barwach, również na desce mdf, z wykorzystaniem tkanin, sznurków, koronek, odlewów gipsowych, farb akrylowych i powertexu




Następny jest komplet kartek dziecięcych


Duży zestaw jaj - pisanek - dekupażanek z metalowymi zawieszkami


i jeszcze pojedyncze duże jajo zdekupażowane


I ostatni zestaw - szkatułka z medalionem i zestaw  4 kartek okolicznościowych z kopertami




Tyle ode mnie na dzisiaj. Biegnę na rodzinny spacer w poszukiwaniu WOŚP -owych puszek.

Pozdrawiam serdecznie

Jola

11 komentarzy:

HaMaLi pisze...

Trzymam kciuki, oby góra pieniążków była duuuża.:)

ewinka Nowa pisze...

Piękne prace! Z pewnością wzbudzą zachwyt na licytacjach. Pozdrawiam 😀

kicikicitata pisze...

Piękne prace wstawiłaś na licytację. Trzymam kciuki - niech przyniosą górę pieniędzy, bo cel szczytny:)
U mnie tylko puszki wirtualne, ale mieszkam w maleńkiej miejscowości:)
Serdecznie pozdrawiam:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za wszystkie dobre słowa :) Liczy się każdy grosz, więc dokładamy ile możemy.

Wielkie Małe Pasje pisze...

Jolu, przepiękne prace wystawiłaś na WOŚP. Trzymam mocno kciuki by dużo pieniążków zdobyły na ten szczytny cel!
Buziaki!

EwaJ pisze...

Piękne prace Jolu i wspaniały gest. Zachwycił mnie pierwszy obraz, prawdziwe cudeńko. Trzymam kciuki żeby wszystko dobrze się sprzedało.
Przesyłam serdeczne uściski:)

Małgosia X pisze...

Wspaniałe prace przygotowałaś, Jolu. Brawo!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Justyno :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewo, bardzo się cieszę, że podoba Ci się moja praca. Pozdrawiam serdecznie:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniałe prace, masz wielkie serducho!!!!