piątek, 29 stycznia 2021

Skrzynka na 50 urodziny Anny

Zostałam poproszona o zrobienie skrzynki  - pamiątki na 50 urodziny Anny. O Jubilatce wiedziałam tylko tyle, że niedługo ma zamieszkać na łodzi gdzieś w Hiszpanii. Grafikę dobrałam z Pinteresta, życzenia z neta i  po zaakceptowaniu (przez osobę zamawiającą szkatułkę) przystąpiłam do pracy. Poniżej macie tego efekty:)


Szkatułka miała być czysta, w jasnych kolorach, więc postawiłam na szarość lekko podbitą chłodnym błękitem. Przy ostatnim lakierowaniu delikatnie posypałam całość srebrnym pyłkiem brokatowym, którego na zdjęciach nie widać. Musicie uwierzyć mi na słowo, że szkatułka mieni się delikatnie i światło ładnie na niej pracuje.




w środku wkleiłam życzenia na podniesieniu, dołożyłam żeglarski sznurek i różę wiatrów




z przodu umieściłam drewienko z imieniem Jubilatki i datą 50 urodzin


Po oddaniu szkatułki okazało się, że mąż pani Anny w lutym również obchodzi swoje 50 urodziny... ale o tym w kolejnym poście :)

Pozdrawiam

Jola

8 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, myślę, że szkatułka zachwyciła panią Annę. Wspaniale się prezentuje.
Serdeczności.

Justyna K. pisze...

Bardzo estetyczna, dopracowana, bardzo przyjemnie ogląda się zdjęcia :)

Celestial pisze...

Prześliczna szkatułka z cudownym motywem :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!!

aga-craft pisze...

Fantastyczna praca i piekne życzenia. wiatru w żagle dla solenizantki :)

HaMaLi pisze...

Szkatułka jest prześliczna, piękne kolory.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję bardzo za wszystkie przemiłe komentarze:)

ewinka Nowa pisze...

Piękny i praktyczny upominek 😀