środa, 20 stycznia 2021

Kartka DL z motylkami

Dziś przychodzę do Was z kartką poczynioną ze skrawków papierów scrapowych, które od początku skrupulatnie zbieram i układam kolorami w koszulkach foliowych. Któregoś wieczoru przyszła wena na zrobienie porządków, skutkiem czego powstało kilkanaście nowych, oryginalnych papierów scrapowych, a z nich poczyniłam między innymi taką oto kartkę :)

 

Papiery pocięłam na wąskie paski i wklejałam na arkusz samoprzylepny pionowo, poziomo i na skos. Następnie wyrównywałam do potrzebnych rozmiarów i tak powstała cała masa fajnych, niepowtarzalnych papierków na tła. Tym razem porządkowałam kolory różowy, niebieski i fioletowy (przynajmniej ich część :) )








Teraz mam spory zapas nowych papierów, a z tych zapasów powstała między innymi różowa kartka z motylami


Kwiatki zrobiłam sama z foamiranu, powycinałam sporo listków i piwonii, do tego dołożyłam tiul kremowy, zawijaski brokatowe i różowo-biały sznurek oraz kilka innych drobiazgów.
Krawędzie przejechałam radełkiem, robiąc urocze przeszycia...


Tak powstała kartka z tłem ze skrawków, które szkoda było mi wyrzucać.
Czy u Was w pracowniach też nic się nie może zmarnować?


Dziękuję Wam za wszystkie przemiłe komentarze pod poprzednimi postami, cieszę się, że jesteście i dzielicie się dobrym słowem :)

Pozdrawiam

Jola

16 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, super sposób na wykorzystanie ścinków. Stworzyłaś niepowtarzalne papiery. A kartka jest cudna - podobają mi się te banerki i piękne kwiaty. No i motyle, które uwielbiam.
Serdeczności.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu:)

Mamelkowo pisze...

Piękna kartka! Bardzo mi się podoba:) I doskonały pomysł na skrawki! Też chomikuję różne ścinki:)

HaMaLi pisze...

Śliczna kartka i super pomysł na wykorzstanie papierkowych ścinków.:)

Justyna K. pisze...

Fantastyczny projekt, jestem zauroczona pomysłowością i wykonaniem:) przepiękne przeszycia!
ja także staram się zużywać papiery do końca, a jak się nie uda zużyć to ścinki odkładam, skrawki zbieram, i czekają aż będę miała wenę:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za te wszystkie dobre słowa. Miło mi, że mnie odwiedzacie i zostawiacie ślad swojej obecności.😘
Pozdrawiam Was serdecznie!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna karteczka!!! Uwielbiam motylki!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Agnieszko, ja również bardzo je lubię. Są świetnym dopełnieniem kartek:)

Alicja pisze...

Ojej jaki fajny pomysł z tym tworzeniem papierów ze skrawków. Piękną kartkę wykonałaś. Pozdrawiam :-).

aga-craft pisze...

Ścinkowa praca świetnie się prezentuje :) kwiatuszki urocze :)

ewinka Nowa pisze...

Piękna kompozycja i te różowości. Kwiaty też fantastycznie wyglądają 😀

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za te wszystkie ciepłe słowa:)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Pięknie skomponowałaś te resztki, a kartka która powstała jest śliczna. Podziwiam, jak dodałaś jej uroku użyciem radełka :)
Kiedyś namiętnie gromadziłam wszystkie skrawki. Ale teraz takie całkiem wyrzucam, bo ledwie mieszczą mi się te większe ;) Czy to znak, że mam za dużo papierów? ;)
Uściski Jolu!

decoris1.blogspot.com pisze...

Papierów nigdy dość! Ale faktycznie miejsce do przechowywania nie jest z gumy i czasem trzeba pozbyć się resztek. Ja zrobiłam teraz generalne porządki w skrawkach, przygotowałam ponad 40 papierów i na jakiś czas mam spokój. Pozdrowienia Aguś!

Celestial pisze...

Przepiękna praca :) Bardzo mi się podobają te wycinane elementy :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Ślicznie dziękuję:)