poniedziałek, 4 stycznia 2021

Czekoladowniki świąteczne BN 2020

 Dzisiaj ostatnia już partia zdjęć ze świątecznym klimatem  - na tapecie dzisiaj czekoladowniki w różnych formach i kolorach. Zapraszam do oglądania  i komentowania :)



 
Pierwszy z bałwankowymi balonikami:


Drugi z czerwonym autkiem i dzwoneczkiem




Trzeci z cudnym misiem 

 


Czwarty z wełnianym sweterkiem




I ostatni z gwiazdą z origami



Tym samym sezon świąteczny BN 2020 uważam za zakończony, przynajmniej w rękodzielniczej rzeczywistości mojej :)


Pora zabierać się za nowe rzeczy, nowe wyzwania i nowe projekty - mamy w końcu Nowy Rok.

Życzę Wam , Czytelnikom mojego bloga, spokojnego i radosnego roku, wielu powodów do uśmiechu i samych dobrych ludzi wokół. Niech ten rok przyniesie Wam pozytywne emocje i mnóstwo cudownych chwil wartych zapamiętania na zawsze. Wszystkiego Kreatywnego !!!

Trzymajcie się ciepło.

Pozdrawiam

Jola


8 komentarzy:

aga-craft pisze...

Bałwankowy jest najładniejszy :) do siego roku :)

a-lenka pisze...

Piękne czekoladowniki, każdy inny, ale równie oryginalny.
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Pozdrawiam serdecznie, Alina

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję, dziękuję... wam również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

Małgosia X pisze...

Ale śliczności. Ten ze sweterkiem skradł moje serce.
Dużo szczęścia w tym Nowym Roku.

Mój świat kolorów pisze...

Wszystkie są fantastyczne 🥰 wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🎉

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wszystkie fajne!!!

Szczyptamagiii u Anny pisze...

W takich ślicznych opakowaniach to czekolada nabiera nowego, jeszcze pyszniejszego smaku 😀
Wszystkie są extra Jolu.
Pozdrowionka ślę 😊

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję:) ja też czasem mam takie wrażenie, że czekoladzie we wszystkim ładnie :)