niedziela, 17 stycznia 2021

Notesy, notesiki...

 Przed świętami systematycznie oglądałam Vlogmas Asi Szulik i z jej inspiracji i wg jej kursu powstały notesiki. Bardzo proste w wykonaniu, tak łatwe, że z moją córką poczyniłyśmy ich całą masę. Notesy zrobiłyśmy całoroczne, nie świąteczne, żeby można było ich używać zawsze i wszędzie. Jeden z nich trafił do mojej torebki na stałe, żeby mieć zawsze pod ręką listę zakupów, drugi wraz z kartką był prezentem urodzinowym dla koleżanki Julii, trzeci notes trafił do drugiej koleżanki, jako dodatek urodzinowego prezentu (tego nie zdążyłam sfotografować). Dwa ostatnie leżą grzecznie na półce i czekają na swojego właściciela... Oprócz tych dzisiejszych notesów poczyniłyśmy jeszcze inne, większe, ale o nich w następnych postach :)




Notesy są malutkie, akurat do torebki - mają wymiary 13x8,5x1,5 cm i tak wyglądały na początku
















w środku mają wklejony bloczek samoprzylepnych żółtych kartek:






Do Hani trafił różany notes w komplecie z kartką urodzinową




a reszta notesów została dodatkowo ozdobiona naklejkami z angielskimi napisami. Obie z córką stwierdziłyśmy, że notesy bardzo na tym zyskały :)






Tu macie link do tutorialu Asi tutaj

Miłego weekendu

Pozdrawiam
Jola


12 komentarzy:

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Bardzo fajne notesiki!!!

Małgosia X pisze...

Fajne są takie ozdobione notesiki. Aż miło w nich coś zapisywać.
Serdecznie pozdrawiam.

EwaJ pisze...

Mała rzecz a cieszy:) Urocze są te notesiki Jolu, miło mieć pod ręką taki śliczny drobiazg. Karteczka też śliczna i wspaniale dopasowana do notesu.
Cieplutko pozdrawiam:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za te ciepłe słowa Dziewczyny. Skrzydła rosną😘

The Primitive Moon pisze...

Witaj 😊 chyba odwiedzam Cię pierwszy raz... Ja też mam słabość do notesow ale ciagle brak czasu na ich zrobienie, mam nadzieję, że w tym roku to sie zmieni. Bardzo ładnie je ozdobilyscie tak kobieco i śliczna kartka :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za komentarz:) Miło mi będzie Cię gościć częściej. Zapraszam :)

aga-craft pisze...

Wspaniałe sa :) a różany komplecik bajeczny :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję :)

HaMaLi pisze...

Śliczne notesiki,dodatkowo znajdą zastosownie w codziennym użytku. Karteczka piękna.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Halino. Czasem o to chodzi, żeby użytkowym rzeczom nadać estetyczny wygląd:) Radość z tworzenia jest ogromna, a z użytkowania to chyba podwójna :)

ewinka Nowa pisze...

Ładne i praktyczne 😀

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję... faktycznie praktyczne. Lista zakupów w notesie nigdy się nie gubi:)