niedziela, 24 stycznia 2021

Słodki czekoladownik

 Dawno nie było u mnie czekoladowników, więc dziś przychodzę z jednym, poczynionym w ostatnim czasie. Na blogach pojawia się coraz więcej prac wiosennych, domyślam się, że i Wy tęsknicie już za słońcem i ciepłem... U mnie dzisiaj też wiosenny klimacik w różach i błękitach, z cudnym, zaczytanym króliczkiem.


Na zewnątrz królik przyciąga uwagę, więc postawiłam na minimalizm, serduszkowe tło w pastelowym kolorze, przeszycia zrobione radełkiem, napis  i kilka cekinów.


w środku serduszkowy standardzik


do napisu dobrałam kolorystycznie wstążkę w kropki, 


bardzo lubię zestawienie różu i błękitu, jest takie słodkie i dziecięce


Czasem mam wrażenie, że takimi pracami w końcu przyspieszymy nadejście wiosny. Co Wy na to?

Pozdrawiam

Jola



16 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Uroczy królik, podwójnie słodki czekoladownik😀 Ja tam niczego nie chcę przyspieszać, lubię tradycyjny podział pór roku i na wiosnę czekam w marcu 😉
Pozdrawiam 😀

aga-craft pisze...

Jaki słodki, buzia sama się uśmiecha :)

HaMaLi pisze...

Cudwny wiosenny czekoladownik, ja za wiosną bardzo tęsknię.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję dziewczyny za odwiedziny i dzielenie się dobrym słowem. Pozdrowienia:)

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Ale słodko 😍 Nawet bez zawartości ;) Ja już czekam na wiosnę. Było zimno, był śnieg. Mnie jys wystarczy. Czekam na ciepło i słońce :)
Pozdrawiam ciepło :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Będzie i czekolada... niech się tylko okazja odpowiednia znajdzie:) uściski Agnieszko!

EwaJ pisze...

Sama tęsknię za wiosną i z przyjemnością oglądam takie prace:) Słodki jest ten czekoladownik a króliczek pięknie go zdobi.
Pozdrawiam Cię Jolu bardzo ciepło!

Mój świat kolorów pisze...

o tak marzę już za zielenią i słońcem:) czekoladownik przeuroczy i słodki, nawet bez zawartości:))

Małgosia X pisze...

Ja już bardzo tęsknię za wiosną, więc ten prześliczny czekoladownik mnie zachwycił.
Serdeczności.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewuniu. Serdeczności:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Basiu, jeszcze tylko chwila i będzie zielono. Pozdrowienia:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu:) pozdrawiam Cię gorąco!

Craftfanka pisze...

Przesłodki zając:)

Celestial pisze...

Przesłodki króliczek i cudowny czekoladownik :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Słodki czekoladownik!!!!

decoris1.blogspot.com pisze...

Pięknie dziękuję:)