niedziela, 10 stycznia 2021

Szkatułka książka na ślub

Dawno nie pokazywałam nic związanego z drewienkami i decoupage, więc dziś jest pora, by to zmienić :) Pod koniec poprzedniego roku poczyniłam szkatułkę lawendową na prośbę mojej kuzynki, szkatułkę ślubną dla ścisłości. I właśnie dziś chcę Wam pokazać kilka zdjęć z bliska i z daleka, tym bardziej, że jestem z niej bardzo zadowolona. Wszystko wyszło tak, jak zaplanowałam i zgodnie z życzeniami Kasi. 


Do ozdobienia użyłam cudnych papierów ryżowych z ITD Colection, które dość mocno postarzyłam, poprzecierałam, miejscami wybieliłam, a na koniec solidnie pochlapałam :)


Na przedniej stronie książki wkleiłam serduszko z imionami Nowożeńców oraz z datą ich ślubu


"kartki" książki wykonałam przy użyciu pasty lekkiej z Fluggera i poczciwego widelca z domowej zastawy





"Kartki" malowałam kilkoma kolorami mocno rozcieńczonych farb, żeby powchodziły we wszystkie zakamarki, a na koniec przetarłam białą i fioletową farbą, żeby uzyskać bardziej realny wygląd


na koniec wylakierowałam całość i wkleiłam koronki


w środku wkleiłam serce z życzeniami dla Nowożeńców, a resztę pomalowałam białą farbą i zostawiłam bez dodatkowego ozdabiania, zgodnie z zamówieniem


Praca nad tą szkatułką sprawiła mi dużo radości, wiem również z dobrego źródła, że szkatułka spodobała się Młodej Parze. To zawsze dodaje mi wiary w sens wykonywania tych prac.





Szkatułka jest jasna i radosna, bardzo prowansalska i z lawendą, którą Pani Młoda uwielbia... udało mi się zachować ślubny charakter tej pracy i to mnie bardzo cieszy.



A Wy co myślicie o takiej szkatułce -  książce?
Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam
Jola


7 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo podoba mi się ta szkatułka. Motyw lawendy jest piękny, zawsze kojarzy mi się z ciepłem, latem. Świetny pomysł nadania szkatułce formy książki. I nawet zwykły widelec może stać się narzędziem sztuki:)
Serdeczne uściski.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję za przemiły komentarz, ja również uwielbiam takie klimatyczne prace przenoszące nas w inne miejsca pełne wspomnień :)
Pozdrawiam Cię serdecznie

ewinka Nowa pisze...

Zachwycająca praca!🤩 Delikatna okładka z motywem lawendy bardzo pięknie się prezentuje😀 Pozdrawiam serdecznie 😀

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ci pięknie i serdecznie pozdrawiam :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękna okładka!!!

The Primitive Moon pisze...

Uwielbiam lawende i wszystkie przedmioty które są zdobione tym motywem, śliczna szkatułka :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję bardzo:) ja też bardzo lubię lawendę :)