czwartek, 14 stycznia 2021

Kartka z najlepszymi życzeniami

Dziś znów kartka poczyniona na dowolną okazję - na imieniny, urodziny, albo na Dzień Babci na przykład... Kartka z dużą ilością wycinanych elementów, kwiatkiem papierowym i tagiem z zegarem.


Całą kompozycję ułożyłam na serwetce papierowej, dodałam kremowy tiul dla nadania lekkości, poukładałam wycinane kwiaty i duuuużo liści, do tego brokatowe zawijaski, tag i wstążeczka papierowa

Napis podkleiłam na lustrzanym holograficznym papierze


takiego samego użyłam do podbicia pionowego wąskiego paska


pod odpowiednim kątem widać i błysk i holograficzne właściwości :)


Tyle na dzisiaj ode mnie, trzymajcie się cieplutko.

Do następnego napisania

Pozdrawiam

Jola

8 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Piękna kompozycja, Jolu.

Wielkie Małe Pasje pisze...

Prześliczna!! Bardzo ładne kolorki, idealna na różne święta :)).
Serdeczności posyłam!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję dziewczyny za miłe słowa. Pozdrowienia serdeczne :)

Justyna K. pisze...

Jest radosna i kolorowa :) dużo liści bardzo pasuje. Od razu myśli się o wiośnie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!! Wspaniała kompozycja kwiatowa!!!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję 😘

ewinka Nowa pisze...

Piękny ten fioletowy kwiat i kompozycja kartki 😀

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję 😀