czwartek, 11 lutego 2021

Szkatułka dla Aleksandra - na powitanie

 Dziś znów szkatułka na powitanie Maleństwa, które urodziło się w tym roku. Tym razem obrazek na szkatułce bardzo zimowy i radośnie dziecięcy. Kolory też zimowe, ale takie właśnie miały być, ponieważ Aleksander urodził się w styczniu :)


Na wieczku wkleiłam serwetkę ze zwierzątkami na sankach, leżała u mnie już 2 lata i czekała na swoją kolej. W tym projekcie sprawdziła się znakomicie :)


Z przodu pojawiła się plakietka z imieniem dziecka i kokardką w odpowiednim kolorze


W środku umieściłam metryczkę dziecka, a dno szkatułki wykleiłam papierem flokowanym, który jest milutki w dotyku


i umieściłam informację od kogo jest skrzyneczka


na koniec ponakrapiałam całość i wylakierowałam


Pozdrawiam

Jola

8 komentarzy:

EwaJ pisze...

Śliczna jest ta szkatułka Jolu, idealna dla maluszka. Będzie piękną pamiątką na długie lata. Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

Małgosia X pisze...

Ale cudna szkatułka, na pewno pomieści wiele skarbów małego Aleksandra.
Serdeczności.

HaMaLi pisze...

Prześliczna szkatułka, pięknie je ozdabiasz. Maluszek będzie miał piękną pamiątkę i świetny schowek na swoje pierwsze skarby.:)

Alina pisze...

Wspaniała szkatułka!!! Nietypowy obrazek na metryczkę, ale uroczy! Bardzo podobają mi się takie nietuzinkowe prace. Moc uścisków przesyłam:))

Agnieszka Kamińska - Akami Handmade pisze...

Jestem pod wrażeniem, jak ślicznie prezentuje się ta szkatułka 😍

Beatrycze pisze...

Bardzo ładne, a do tego zrobione z serducha!

Mój świat kolorów pisze...

Wow, przesliczna pamiątka i bardzo słodka oprawa😀

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Urocza szkatułka!!! Będzie wspaniałą pamiątką :)