sobota, 6 lutego 2021

Różowa DL

 Dziś szybki post ze słodką kartką DL dla małej dziewczynki, która jeszcze jest na etapie kochania wszystkiego, co różowe. U nas ten etap skończył się lata świetle temu. Przeszliśmy z córką różowy, czarny, tęczowy, turkusowy i kilka innych po drodze. Teraz jesteśmy na etapie szarości, bieli i czerni. Czasem tęskno mi za takim cukierkowym różem i wtedy powstają takie słodkie wytwory... Dobrze, że mam to swoje hobby, inaczej by się człowiek udusił :)








Pozdrawiam Was weekendowo :)

Jola


14 komentarzy:

Wielkie Małe Pasje pisze...

:)) Ja jestem już bardzo dużą dziewczynką i ciągle uwielbiam róż, zwłaszcza w wersji pudrowej kocham najbardziej :)). Z kolei faworytem moich synów jest od dawna czerń, odcienie niebieskości, czerwień i biel :).
Śliczna kartka! Ten misio jest słodki :)).
Uściski!

Małgosia X pisze...

Słodka dziewczęca kartka. Uwielbiam takie, choć małą dziewczynką już daaawno nie jestem:)
Serdeczności.

Mamelkowo pisze...

Daleko mi do małej dziewczynki a róż bardzo lubię:) Szczególnie pastelowy w połączeniu z szarym.
Kartka super!

Sol pisze...

Hah, ja dopiero dzięki rękodziełu przekonałam się do takich kolorów jak róż, zawsze go nie znosiłam, a to taki ładny kolor przecież :) Śliczna kartka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Słodziutka!!!

EwaJ pisze...

To prawda co napisałaś! Moja wnusia właśnie zamieniła róż na niebieski i już prosi rodziców o przemalowanie pokoju:) Niemniej jednak małe dziewczynki zawsze kojarzą się z różowym kolorem i to jest bardzo słodkie.
Śliczna jest ta karteczka, słodka i wzruszająca.
Przesyłam cieplutkie pozdrowienia!

Justyna K. pisze...

Ja róż bardzo lubię :) u mnie córka jest na tym właśnie etapie - różu musi być najwięcej;);)

Mój świat kolorów pisze...

Przeurocza karteczka! O ja też nam już za sobą i róże, i niebieskości, zielenie i żółcie. Obecnie najmłodszy syn jest na etapie czarnego koloru😉

Celestial pisze...

Przesłodka, urocza karteczka :) Ja kocham chyba wszystkie kolory :)

HaMaLi pisze...

Śliczne te słodkie wytowry, karteczka jest urocza.:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze:)

Craftfanka pisze...

Przeurocza praca:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Madziu!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!!!