środa, 10 lutego 2021

Szkatułka na 50 urodziny Jarosława

Kilka dni temu pisałam o szkatułce na 50 urodziny pani Anny - link tutaj, a dziś mam przyjemność pokazać Wam szkatułkę poczynioną dla męża pani Anny - Jarosława. Okazja jest taka sama - 50 urodziny, więc szkatułka tej samej wielkości, również w morskich klimatach, ale stanowczo w bardziej męskich kolorach. Zgodnie z życzeniem szkatułka jest w brązach i beżach, na wieczku jest róża wiatrów, z przodu imię Jubilata i data jego 50 urodzin. Pod różę wiatrów wrzuciłam jeszcze papier ryżowy z napisami, który później przygasiłam beżową i białą farbą, żeby nie rzucał się mocno w oczy.



Każdy rant podcieniowałam brązową farbą, tak samo jak krawędzie papieru, które wcześniej opaliłam żywym ogniem, żeby nadać charakteru starej mapy pirackiej... 




W środku powtórzyłam zabieg z opalaniem papieru, na którym znalazły się życzenia dla Jubilata, a sam papier wcześniej postarzyłam starą dobrą metodą - znaczy kawą rozpuszczalną :)


dodałam drewniane morskie akcenty - koło sterowe i kotwicę


całą skrzynkę mocno ponakrapiałam  i pochlapałam


a potem wielokrotnie wylakierowałam








Tymczasem to wszystko, co na dziś przygotowałam, zabieram się za kolejne rzeczy, a Wam życzę miłego tygodnia. Dziękuję, za wszystkie te dobre i przemiłe słowa pod poprzednimi postami. Naprawdę uskrzydlają... chce się chcieć :)

Pozdrawiam

Jola


10 komentarzy:

Wielkie Małe Pasje pisze...

Ależ piękna!! Ma cudowne cieniowania, ciepły kolor, motyw. Bardzo mi się podoba! I Jubilat ma tak samo na imię jak mój mąż :).
Uściski!

EwaJ pisze...

Świetny efekt z tymi opalanymi brzegami! Bardzo męska jest ta szkatułka, pięknie i gustownie ozdobiona - na pewno była wspaniałym prezentem.
Uściski Jolu:)

Małgosia X pisze...

Piękna szkatułka, bardzo elegancka i z klasą.
Serdeczności.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Justyno :) Pozdrowienia!

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Ewo za każde dobre słowo. Bardzo liczę na to, że szkatułka przypadła do gustu Panu Jarkowi:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu. Uściski!

Alina pisze...

Bardzo elegancka praca! Zastosowałaś męski minimalizm i pięknie Ci to wyszło!!!

HaMaLi pisze...

Śliczna męska szkatułka, piękny prezent w cudownych brazach i beżach. Bardzo mi się podoba naturalność i prostota prezentu.:)

Mój świat kolorów pisze...

Rewelacyjna, pięknie wykończona😀

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Świetna męska praca!!!!!! Wspaniale ozdobiona!!!