wtorek, 11 maja 2021

Wakacyjna kartka urodzinowa

Kilka tygodni temu zrobiłam kartkę urodzinową dla pani Lidii, która marzy o podróży na Mauritius. Troszkę pokombinowałam i wyszło coś takiego. Ogromną inspiracją dla mnie była praca Klaudii, zobaczycie ją tutaj . Ten pomysł na panel bardzo mi się spodobał, bo chciałam, żeby dżungla wychodziła ze środka kartki, a jednocześnie nie przyćmiła mapki z wysepką. Zdjęcia niestety nie oddają charakteru kartki, ale na żywo pięknie wszystko pracuje.


Środek kartki z życzeniami, tukanem i kopertą na bilety NBP, albo kartę podarunkową


kilka ujęć z góry... widać tu warstwy kartki









Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze pod postami.
Już nie mogę się doczekać, aż pozaglądam do Was i ucieszę oko tymi wszystkimi cudownościami.
To jednak jeszcze chwilę musi poczekać, najpierw obowiązki :)

Słonecznego dnia!

Pozdrawiam
Jola


6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, cudna kartka, pełna ciepła, radości i lata. Bardzo ciekawa i efektowna ta forma.
Uściski.

Craftfanka pisze...

Świetna i taka kolorowa karteczka:)

EwaJ pisze...

Śliczna, ciekawa i przemyślana karteczka - na pewno bardzo się spodobała. Uściski Jolu:)

Justyna K. pisze...

W tropikalnym klimacie... bardzo mi się podoba:) bardzo oryginalna :)

Sol pisze...

Bardzo ciekawa, i super jest ten efekt wielowymiarowości :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękna!!!