czwartek, 3 czerwca 2021

Podziękowanie dla nauczyciela

 Mamy to! Julia pozdawała wszystkie egzaminy i mamy już wakacje! :) Pierwszy rok na edukacji domowej za nami, przed nami kolejne cztery, już w liceum. Wiem, że mogłabym napisać, że wakacje ma córka, że egzaminy za Julią, ale w momencie, w którym podpisałam się pod tym projektem i wzięłam odpowiedzialność za jej edukację w domu, wspieram ją z całą mocą i działamy razem. Dlatego cieszę się, że potrafiła się tak pięknie zorganizować i pozdawać wszystko przed czasem, włożyła w to mnóstwo pracy i energii. Jestem z niej dumna!

A teraz czas na dopilnowanie regularności w prowadzeniu bloga :) Dziś przychodzę z podziękowaniami dla nauczyciela w formie tofifierki (tak kiedyś nazwała to moja córka), czyli pudełka na toffifee.












Dziękuję za Wasze odwiedziny, cierpliwość, gdy mnie tu nie było i za te wszystkie dobre słowa pod postami. 

Pozdrawiam 
Jola


3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Wielkie gratulacje dla Julii - świetnie się spisała. No i dla Ciebie, Jolu, bo wiadomo, że w nauczaniu domowym rola rodzica jest niebagatelna.
A tofifierka rewelacyjna i na pewno zachwyci obdarowaną osobę.
Serdecznie pozdrawiam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu. Pozdrawiam Cię serdecznie!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wspaniała praca!!!!