niedziela, 20 czerwca 2021

Czekoladownik na merci - podziękowanie dla Nauczyciela

 Dziś przychodzę z czekoladownikiem na merci dla Nauczyciela gry na wiolonczeli. Czekoladownik zrobiłam na specjalne zamówienie i muszę przyznać, że praca nad nim sprawiła mi przeogromną radość. Postawiłam na męskie kolory - brązy i beże, drewniane i muzyczne motywy. Wykorzystałam też prześliczny papier ryżowy z Empika, który przeleżał w szufladzie kilka dobrych lat. Teraz idealnie wpasował mi się w ten projekt. Dodałam też kilka kwiatków i liści z wykrojników. Do zapięcia czekoladownika wykorzystałam sznureczek z koralikiem i ćwieki. Zapraszam do oglądania i komentowania :)












Na dziś to wszystko ode mnie.

Pozdrawiam serdecznie

Jola


7 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, czekoladwonik jest rewelacyjny. Świetnie połączyłaś męski klimat z muzycznymi motywami.
Pozdrawiam upalnie:)

EwaJ pisze...

Prześliczny czekoladownik Jolu, wiolonczela wygląda bajecznie:)

Celestial pisze...

Fantastyczny czekoladownik :) Świetna jest ta wiolonczela :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny!!

Mój świat kolorów pisze...

fantastycznie ozdobiłaś ten czekoladownik! wszystkie dodatki i kolory- po prostu idealne:))

Justyna K. pisze...

Pięknie dobrałaś kolory :) świetne pudełeczko:) ja też mam takie papiery, które leżą i czekają na swój czas;);)

ewinka Nowa pisze...

Śliczny instrument i kolorystyka pracy !