czwartek, 10 czerwca 2021

Szybki box urodzinowy

Czasem zdarza się, że któreś z dzieci przypomina sobie w ostatniej chwili, że ich znajomi/znajome mają dziś jakieś święto i natychmiast potrzebują jakiegoś drobiazgu, czegoś do podarowania. Wtedy przychodzą do mnie i na szybko coś kombinujemy. Tym razem syn wpadł po taki symboliczny drobiazg na urodziny dla swojej koleżanki.


 
Szybki exploading - box z bukietem kwiatów na wieczku w tym przypadku sprawdził się doskonale


w środku umieściłam 4 kieszonki na czekoladki merci, 
a na środku znalazło się miejsce na pyszną kawę w wersji mini :)


do tego kilka motylków i gotowe... 


to naprawdę była szybka praca, więc nie ma tu fajerwerków


miałam kilkanaście minut na zrobienie całości i chyba podołałam


 Po otwarciu wieczka, dzięki temu, że ścianki są obciążone czekoladkami, box pięknie się rozkłada na boki i robi wrażenie, szczególnie na kimś, kto się tego nie spodziewa :)

Niespodzianka się tym razem udała.


Dzięki na Wasze dzisiejsze odwiedziny i za Wasze komentarze 

Pozdrawiam

Jola



4 komentarze:

Craftfanka pisze...

Świetny box! Śliczne kwiatki:)

Małgosia X pisze...

Jolu, świetny pomysł na prezent. Pudełeczko bardzo mi się podoba, wspaniale ozdobiłaś wieczko.

Celestial pisze...

Przepiękny box i super niespodzianka :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Wygląda super!!