poniedziałek, 25 lipca 2022

Ślubny album BOHO dla Pauliny i Łukasza

Kolejny mój album ślubny poczyniłam już jakiś czas temu, ale dopiero teraz pokazuję go na blogu i YT. Album był prezentem ślubnych i jest sporych rozmiarów, ma 6 kart i sporo ciekawych rozwiązań. Pomieści około 100 zdjęć w rozmiarach 13 x 18, 10 x 15 i 9 x 13. Do wykonania tego albumu użyłam kolekcję Lemon Craft - Tomorrow. To już moje kolejne spotkanie z tą kolekcją w albumie ślubnym i mam nadzieję, że równie udane. Bardzo dobrze mi się z nią pracuje, ma piękne grafiki i mnóstwo możliwości. Jest cudowna! Zobaczcie sami. Zapraszam :)



Przód albumu ozdobiłam prostym, lekko uniesionym panelem, na którym są imiona Nowożeńców oraz kompozycja z elementów do wycinania z kolekcji


Album jest obity w beżowe płótno, papier bazowy jest w kolorze brązowym (kraft), bo uważam, że ten kolor najcudniej podkreśla piękno kolekcji, podbija biel i zieleń na grafikach.


Album składa się z wielu kieszeni i  klapek...


wodospadów dynamicznych i kombinacji mat


wodospadów statycznych i zakamarków










elementów pop - up


ramek na zdjęcia












W albumie umieściłam również kieszenie z miejscem na tagi, na których można zapisać kilka słów, ważne sentencje, albo piękne wspomnienia. 







w każdej karcie umieściłam dwustronną matę na zdjęcia 13 x 18 - to dodatkowe 12 dużych zdjęć, lub przy formacie 9 x 13 - aż 24 dodatkowe miejsca na zdjęcia




Do albumu zrobiłam jeszcze pasującą kartkę z miejscem na życzenia i pieniądze, zapakowaną w kraftowe pudełko z okienkiem















Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca i nie macie dość, bo zapraszam jeszcze na film:




Na dziś to wszystko ode mnie. Słonecznego dnia Wam życzę dziękując za Wasze odwiedziny i wszystkie komentarze zostawione pod tym i poprzednimi postami.

Pozdrawiam

Jola


9 komentarzy:

kicikicitata pisze...

Przepiękny album Jolu. Podziwiam pod każdym względem - kolorystyka, układ i zagospodarowanie kart, cudowne wykonanie. Brawo!
Serdecznie pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Jolu, jak tu się nie zachwycić? Dobrze, że jest filmik, to można w pełni podziwiać takie cudo. Wiesz, Twoje albumy podobają mi się sto razy bardziej niż moje.
Uściski.

EwaJ pisze...

Przepiękny album Jolu, zrobiłaś to ze smakiem i niezwykle estetycznie. Lubię taki styl:) Cieplutko pozdrawiam.

decoris1.blogspot.com pisze...

Izuniu, dziękuję!

decoris1.blogspot.com pisze...

Małgosiu, dziękuję! Jest mi ogromnie miło:)

decoris1.blogspot.com pisze...

Ewuniu, dziękuję. Pozdrawiam serdecznie:)

Justyna K. pisze...

Jest fantastyczny!! Jaki gustowny, niezwykle estetyczny i lekki, i elegancki... nawet sam , tak po prostu bez zdjęć, wygląda rewelacyjnie ;) masz wspaniały zmysł do organizacji i układania przestrzeni, tworzenia kompozycji... :)

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Justyno za każde dobre słowo. Bardzo mi miło🙂

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękny album!!!