środa, 13 lipca 2022

Ślubny exploding-box

 Dziś moja kolejna praca ślubna, tym razem to exploding-box w klimacie romantycznej podróży poślubnej. Zapraszam :)



Tym razem na ściankach pudełka umieściłam kieszonki na czekoladki merci (mieszczą się 4 pojedyncze sztuki w każdej  kieszonce)


na środku pudełka umieściłam kościół, samochód, a do samochodu dowiązane "puszki" z miejscem na ruloniki pieniężne.






życzenia dla Nowożeńców tym razem umieściłam na wewnętrznej stronie wieczka exploding - boxa


na zewnątrz pudełka na wieczku znalazł się napis " Młodej Parze" oraz złote obrączki i kokarda




Jak Wam się podoba taki projekt ślubny?
Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam

Jola


5 komentarzy:

kicikicitata pisze...

Niezwykle piękny i pomysłowy box ślubny. bardzo mi sie podoba pomysł na dołączone pieniążki i czekoladki. Wspaniała praca Jolu. Pięknie tworzysz.
Serdecznie pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Jolu, zachwycił mnie Twój boxik, pomysł na umieszczenie pieniędzy to strzał w dziesiątkę.
Serdeczności.

Małgosia X pisze...

Jolu, zachwycił mnie Twój boxik, pomysł na umieszczenie pieniędzy to strzał w dziesiątkę.
Serdeczności.

Justyna K. pisze...

Świetnie wygląda... :) pomysł na "umocowanie" pieniążków jest super... i te kieszonki na czekoladki! bardzo oryginalnie! :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Piękny box!!! Cudowny środek!!!