czwartek, 30 czerwca 2022

Album na powitanie - dla Helenki

 Dziś kolejny album na powitanie Maluszka, tym razem to dziewczynka - Helenka. 

Nie mogło zabraknąć koloru różowego i pięknej kolekcji "Letni Piknik", którą uzupełniłam papierami z Action. Na stronie okładkowej umieściłam shaker-box, a na nim piankowe skarpetki i wózek dziecięcy. Oczywiście na okładce znalazło się również imię dziewczynki.



Znacie już moje albumy, więc nie będę się rozpisywać o nich szczegółowo, po prostu rozsiądźcie się wygodnie i pooglądajcie, co tym razem przygotowałam na powitanie Helenki

























Na koniec jeszcze zapraszam na filmik :)


Dziękuję za Wasze odwiedziny i komentarze:)

Dobrego dnia!

Pozdrawiam

Jola

6 komentarzy:

kicikicitata pisze...

Już na zdjęciach zobaczyłam mistrzowskie wykonanie Jolu, ale jak obejrzałam filmik to... brak mi słów. Cudowny album!
Serdecznie pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Uwielbiam Twoje albumy, Jolu. Wodospad z metryczką i kształt mat na zdjęcia z poszczególnych miesięcy życia dziecka - rewelacja po prostu!
Serdeczności.

Justyna K. pisze...

Jest tak pięknie, radośnie, kolorowo... wspaniałe kolory, naprawdę:) fantastycznie wszystko zgrałaś i dobrałaś. To będzie rewelacyjna oprawa zdjęć:)

Barbara H pisze...

Piękny album.

Mój świat kolorów pisze...

zachwycający album i cudna pamiątka! pozdrawiam serdecznie:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny album!! Będzie wspaniałą pamiątką!