piątek, 24 czerwca 2022

Ślubna kartka - książka

 Dziś przychodzę do Was z innym projektem, niż album. Trochę zmian się przyda, choć zmiany nie będą trwałe, bo kilka albumów jeszcze czeka w kolejce na pokazanie :)  Tymczasem krótki post z kartką - książką wykonaną na ślub. Zapraszam Was serdecznie :)


Kartkę wykonałam w większości z papierów Paper Heaven - Złota Dama, z dużej kolekcji i dodatków do wycinania, a bazę wykonałam sama.


w środku po lewej umieściłam cytat i życzenia, rozdzielając je wstążką z małą kompozycją kwiatową


a po prawej stronie, we wnętrzu "książki" poszalałam z wycinankami umieszczając kwiaty i liście na kilku poziomach. Uzyskałam bogaty efekt przestrzenny, na którym mi bardzo zależało. 


Ramkę ozdobiłam dziurkaczem i papierem z kolekcji.


Z przodu oprócz kwiatów umieściłam symboliczne stroje ślubne Nowożeńców, obrączki oraz pasujący do okoliczności napis, nawiązujący do baśni, bajek, książek... 


Tyle na dziś ode mnie. 
Ciekawa jestem Waszych opinii o tym projekcie. Dajcie znać w komentarzach :)

Pozdrawiam

Jola





4 komentarze:

Asia Hadzik pisze...

Piękności ❤️

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo podoba mi się taka alternatywa dla zwykłej kartki. Księga prezentuje się wspaniale, a efekt przestrzenny robi niesamowite wrażenie.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Pięknie się prezentuje... super kolory, wspaniała kompozycja :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna, romantyczna księga ślubna!