czwartek, 16 czerwca 2022

Album na 50 urodziny Joli

 Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem. W ostatnim czasie tworzę ich naprawdę bardzo dużo, a praca nad nimi to dla mnie cudowna przygoda i ogromna przyjemność. Patrzę, jak z kartek i przydasi tworzy się kolejna przestrzeń i miejsce na wspomnienia dla kogoś, i ogarnia mnie poczucie, że moja praca i mój czas nie idzie na marne, a wręcz staje się bezcenny. Wiem, że to duże słowa, ale nie pierwszy raz przy odbiorze albumu spotykam się z pięknymi emocjami. Czasem są łzy wzruszenia, a czasem zachwyt, czasem uśmiech i błysk w oku. Zbieram te wspomnienia i zapamiętuję, bo to sprawia, że czuję się niesamowicie, a moja praca ma nieocenioną wartość. 

Dziś album, który zrobiłam dla prośbę mojej Kuzynki. Jest prezentem dla jej przyjaciółki na 50 urodziny. Album widzicie jeszcze w wersji niedokończonej, bo przed wręczeniem zostały wklejone zdjęcia i ozdobiona pierwsza strona. Niestety nie pstryknęłam zdjęć po zakończeniu pracy. Mam jednak nadzieję, że i w tej wersji Wam się spodoba. To jeden z moich najulubieńszych projektów. Zachwyciły mnie papiery kraftowe, kolekcja Ladies od LemonCraft, a także kolory i dodatki. No i rozwiązania do eksponowania zdjęć. Zapraszam, rozgośćcie się :)


W albumie wykorzystałam w końcu moje duże wykrojniki, które lata temu kupiłam w Action. Posłużyły tu za klapki i jako ozdobne maty do zdjęć.




W albumie pojawiły się cytaty i sentencje, a także życzenia, które wybrała moja Kuzynka












 Po prawej stronie zrobiłam element pop - up, z kieszenią na wierzchu,  zapinany na szelki (na magnesy) z kolekcji "Gentelman" .  Rozwiązanie skradło moje serce :)












Na ostatniej stronie również pojawiły się wykrojniki XXL z Action














W każdej karcie umieściłam dodatkowo dużą matę na dowolnej wielkości zdjęcia 9 x 13, 10 x 15 
i 13 x 18, wg uznania Joli.


W albumie zmieści się co najmniej 70 zdjęć, bez uwzględniania tych, które można dodatkowo włożyć do kieszeni i kopert. Album oprawiłam w płótno introligatorskie beżowe, które cudnie zgrało się z lnianym motywem na papierach z kolekcji. 

Dziś wrzucam dodatkowo filmik z tym albumem. W końcu udało mi się ogarnąć YT. 
Na filmie łatwiej mi pokazać wszelkie rozwiązania i wielkość albumu.
 Zapraszam!




Ciekawa jestem Waszych opinii, dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba ten projekt.
Dobrego weekendu :)

Pozdrawiam

Jola




5 komentarzy:

Justyna K. pisze...

Album zachwyca: estetyką, kolorami (są doskonale wyważone), dbałością o szczegóły... rewelacyjny prezent! podziwiam :)

EwaJ pisze...

To piękny album Jolu, dopieszczony i pełen ciekawych rozwiązań. Fantastycznie wygląda połączenie niebieskiego z brązem. Jesteś prawdziwą, albumową mistrzynią. Cieplutko pozdrawiam:)

Małgosia X pisze...

Joluś, kolejny wspaniały album. Uwielbiam oglądać Twoje albumy, są perfekcyjne, zawsze idealnie dopracowane, tyle w nich ciekawych rozwiązań. Zawsze oglądam fotki po kilka razy.
Uściski.

Barbara H pisze...

Piękny album - wspaniały prezent urodzinowy.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Ten album również piękny!! Bardzo podoba mi się ta kolekcja papierów!! Wspaniałe detale!!