niedziela, 19 czerwca 2022

Album dla Nikodema

 Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem, który zrobiłam dla małego Nikodema na prośbę jego Matki Chrzestnej. Album będzie pamiątką Chrztu Świętego. Do wykonania albumu wykorzystałam prześliczną kolekcję Craft o'clock - Hello Little Boy i kilka nowych (u mnie) rozwiązań. Zapraszam :)


Dziś kilka zbiorczych zdjęć, żeby Was nie zanudzić, 

kilka pojedynczych oraz film, na którym można zobaczyć album w całej okazałości 


















Na sąsiadujących stronach umieściłam dwa wodospady dynamiczne pod klapkami, 
z oznaczonymi miejscami na zdjęcia z kolejnych 12 miesięcy życia chłopca. 
Dodatkowo na klapkach są dodatkowe miejsca na zdjęcia z dnia urodzin dziecka - po lewej stronie 
 i z dnia pierwszych urodzin po prawej stronie




 Zrobiłam również specjalną książeczkę z miejscem na wpisy pierwszych ważnych chwil Nikodema


Dołożyłam również metryczkę, którą znalazłam na pinterest, wydrukowałam i wkleiłam na ozdobioną  małą kartę.





Do kompletu zrobiłam kartkę kopertę na Chrzest z miejscem na życzenia i kieszenią na pieniądze.




Zostawiam jeszcze link do filmu na YT 


Dziękuję za wszystkie Wasze odwiedziny i komentarze.

Pozdrawiam

Jola

4 komentarze:

EwaJ pisze...

Ale cudeńko Jolu, jest prześliczny!!! Będzie na pewno cudowną pamiątką.
Przesyłam cieplutkie pozdrowienia:)

Małgosia X pisze...

Jolu, album jest rewelacyjny, ile w nim świetnych i inspirujących rozwiązań. Filmik w pełni pokazuje jego piekno.
Uściski.

Justyna K. pisze...

Świetnie sobie radzisz z każdym tematem, czy to ślub czy urodziny, czy tematyka dziecięca... prześliczny album, pełen uroku i słodyczy :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Fantastyczny!!! Cudowne detale!