środa, 1 czerwca 2022

Urodzinowy album dla przyjaciółki

Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem. Tym razem jest to album urodzinowy od mojej córki dla jej przyjaciółki ze zdjęciami ze wspólnych wypadów, wyjść i spotkań. Kolory, zdjęcia i ozdobniki wybrała moja Julia, ja tylko pozbierałam wszystko w całość i poukładałam zgodnie z wytycznymi.



Album miał być czarno - czarny z dodatkami złotymi i białymi, a całą ozdobę miały tworzyć zielone liście. Żałuję, że nie mogę Wam pokazać, jak album zyskał po włożeniu zdjęć dziewczyn, ale obiecałam, że nie pokażę tu ani skrawka nosa, więc rozumiecie :)



















































Wiem, że posty z albumami mają sporo zdjęć, ale na jednym zdjęciu nie da się pokazać wszystkich stron i rozwiązań, kieszonek, klapek i wodospadów. Zasypuję Was tutaj fotkami, żeby w miarę dokładnie pokazać ten mój projekt, nad którym spędzam mnóstwo godzin z ogromną przyjemnością.
To dla mnie nadal ogromne wyzwanie, tworzenie czegoś z niczego, a do tego radość, gdy projekt nabiera kształtu i sprawia, że ktoś obdarowany cieszy się od ucha, do ucha :)

Też tak macie?

Pozdrawiam
Jola


6 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Joluś, wspaniały album, a ze zdjęciami na pewno wygląda jeszcze piękniej.
Dobrze, że pokazujesz tyle zdjęć, ja tam lubię zajrzeć do wszystkich zakamarków albumu i podziwiać te wszystkie rozwiązania.
Uściski.

Barbara H pisze...

Cudowny album. Wspaniały prezent.

evejank.blogspot.com pisze...

Bardzo ładny album

Justyna K. pisze...

Tak, ja też tak mam :) uwielbiam to uczucie kiedy po wielu godzinach widzę efekt, cieszę się wtedy jak dziecko ;)
W takim albumie zdjęcia i wspomnienia na pewno zyskują nowy wymiar i wartość... album wygląda wspaniale, podziwiam nieustannie- wyobrażam sobie ile pracy kosztuje jego wykonanie :)

aga-craft pisze...

Wow, jest fantastyczny, napracowałas się mróweczko :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNY!!! Bardzo elegancki!!! Wspaniałe kolorki!