piątek, 19 sierpnia 2022

Kartka gratulacyjna dla pani mgr inż.

 Dziś po sporej wakacyjnej przerwie przychodzę z kartką gratulacyjną, którą wykonałam na zamówienie, z okazji zakończenia studiów i uzyskania tytułu magister inżynier. Kartka miała być kobieca,  elegancka i oryginalna,  różowa i z motywem sowy.  Zobaczcie, co poczyniłam :)


na tło użyłam lustrzanego papieru w kolorze różowym, dołożyłam panel z wyembosowanymi różami, a na nim ułożyłam kompozycję z kwiatów i liści.




w środku zrobiłam element twist pop-up,  na którym umieściłam życzenia, a z lewej strony umieściłam dodatkową kieszonkę na bon, pieniądze lub bilecik






Kartkę włożyłam do białego pudełka z przeźroczystym wieczkiem - zdjęcie jest na samej górze posta.
Ostatnio bardzo polubiłam takie pakowanie kartek i zobaczycie tego u mnie więcej i więcej, a tymczasem... do zobaczenia!

Dzięki za odwiedziny i do następnego napisania!

Pozdrawiam

Jola


2 komentarze:

Małgosia X pisze...

Wyjątkowo piękna forma, Jolu, a i kolorystyka mnie zachwyciła.
Serdeczności.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna !!! Wspaniała kolorystyka i śliczne kwiaty!