niedziela, 21 sierpnia 2022

Kartka urodzinowa dla Aliny

 Dziś kolejna kartka, tym razem urodzinowa. Wykonałam ją  z przepięknej kolekcji Scrap and Me -  Vintage Garden, podbiłam ją bordowym papierem bazowym i zapakowałam w "szklane" pudełko.


na kartce umieściłam bogatą, wielowymiarową kompozycję kwiatową


w środku kartkę również okleiłam papierami z kolekcji i umieściłam życzenia


Oprócz kompozycji na kartce znalazły się również motyle i kamyki w kolorze pudrowego różu.


A "szklane" pudełko to nic innego, jak pudełko z przeźroczystym wieczkiem, z bardzo grubej folii, która świetnie imituje szkło. Takie niepozorne opakowanie nadaje elegancji i pięknie eksponuje zawartość, w tym przypadku przestrzenną kartę urodzinową.




Tyle ode mnie na dziś. Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podoba ten projekt.
Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola




5 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Jolu, bardzo podoba mi się ta kartka, szczególnie zachwyciła mnie kompozycja kwiatowo - motylowa. Świetnie się prezentuje w pudełeczku z przezroczystym wieczkiem.
Serdeczności.

Justyna K. pisze...

Jaka wyrazista... to chyba przez tę soczystą czerwień :) przepiękna kompozycja!!

aga-craft pisze...

Cudowna praca, pięknie zapakowana i wspaniałe życzenia :)

minimeble pisze...

Bardzo ładna kompozycja kwiatowa:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczna!! wspaniale ukwiecona!