poniedziałek, 5 września 2022

Srebrne wesele - album i kartka w pudełku

 Witajcie po długiej przerwie urlopowo - chorobowo - leniwej :) Trochę czasu uciekło, ale za to miałam czas odpocząć, poleniuchować i pozwiedzać piękne krainy. A przede wszystkim w te wakacje stanęłam na Rysach! Mam już Koronę Gór Polskich zrobioną:) Teraz trzeba dokończyć Diadem. Jeszcze trochę szczytów zostało... na szczęście :)

No i spełniliśmy nasze marzenie o wycieczce przez Alpy pociągiem Bernina Express! Cudowna podróż i mnóstwo atrakcji. I wspomnienia i emocje, które będą we mnie trwać jeszcze długie miesiące. 

A teraz już wracam do tematu. Dziś komplecik w błękitach i srebrze. Tym razem z okazji srebrnych godów Marioli i Adama. Piękna kolekcja od ScrapAndMe - Sapphire Days.



Na początek kilka zdjęć albumu, w którym znajdziecie sporo różnych rozwiązań do eksponowania fotek, zarówno dużych 13 x 18, jak i mniejszych 10 x 15 i 9 x 13. Znacie je z moich poprzednich albumów. Na okładce umieściłam imiona małżonków oraz okazję, na którą został stworzony album. Litery i cyfry wycięłam wykrojnikami z białego i srebrnego papieru.






























do albumu dołączona była kartka w pudełku z "szybką"








i raz jeszcze całość w komplecie


Jak zwykle dołączam film instruktażowy, który lepiej pokaże wszelkie zakamarki albumu :)


Tyle na dziś ode mnie, mam nadzieję, że dotrwaliście do końca. Dziękuję Wam za odwiedziny i wszystkie dobre słowa w komentarzach :)

Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania

Pozdrawiam
Jola










3 komentarze:

Małgosia X pisze...

Jolu, cieszę się, że urlop był udany. A komplet stworzyłaś cudowny - kolorystyka, układ stron albumu - wszystko wygląda perfekcyjnie. Podziwiam!

Justyna K. pisze...

Super, że urlop udany! :) Rewelacyjny zestaw prezentowy :) prześliczny album, urocza karteczka... wszystko doskonale dopracowane... Podziwiam :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Przepiękny album!! Śliczne kolory!