czwartek, 15 września 2022

Album dla Franciszka

 Dziś u mnie znów albumowo i znów w klimacie dziecięcym. Tym razem album na powitanie Franciszka. Kolejny raz sięgnęłam po kolekcję Hello Little Boy, ale tym razem użyłam szarego (kraftowego) papieru bazowego. Zapraszam do oglądania.


Mam sporo zdjęć do pokazania, więc rozsiądźcie się wygodnie i inspirujcie się, jeśli macie na to ochotę.


Standardowo w moich albumach ozdabiam również okładki. W tym albumie na okładce jest kieszeń pozioma z miejscem na maty i książeczki na zdjęcia. Na kieszonce okładki znajduje się koperta (zamocowana na 2 magnesy, więc w razie potrzeby można ją wyjąć z albumu), w której jest miejsce na życzenia i podarek


jedna z przygotowanych książeczek zawiera miejsce na wpisanie dat kroków milowych dziecka


myślę, że to ładna pamiątka dla Maleństwa


na pierwszej karcie umieściłam klapkę z ramką na zdjęcie, 


a pod klapką znajduje się wąska pionowa kieszeń na karty z kolekcji i wodospad statyczny z miejscem na zdjęcia z Chrztu Św.









Kolejne karty to kombinacja poziomych i pionowych mat po lewej stronie i element pop-up ukryty pod klapką po prawej stronie








na kolejnych stronach umieściłam dwie książeczki w formie klapek zamykanych na wsuwaną kartę z kolekcji, a po prawej jest ukośna kieszeń schowana za podwójną klapką pionową zawiązywaną na wstążkę.








Następne strony kryją wodospady dynamiczne, na których znajdą się zdjęcia z pierwszych miesięcy życia chłopca, aż do roczku. Celowo umieściłam je w jednym miejscu, żeby móc łatwo obserwować rozwój dziecka.


każda mata na zdjęcie ma swój numer miesiąca, a na klapkach pionowych zrobiłam dodatkowe miejsca na zdjęcia z pierwszych chwil życia  po lewej i pierwszych urodzin po prawej stronie













ostatnie strony w albumie to : po lewej belly band ukryty pod klapkami , na których od wewnątrz umieściłam jeszcze dodatkowe maty na zdjęcia, a po prawej głęboka kieszeń zamykana od góry matą na kolejne zdjęcia.











W każdej karcie umieściłam dodatkową matę na jeszcze większą ilość zdjęć Maluszka :)





I tak prezentuje się cały album.

Mam jeszcze dla Was film instruktażowy :)


Tyle na dziś ode mnie. Trzymajcie się ciepło i do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola




5 komentarzy:

Małgosia X pisze...

Uwielbiam Twoje albumy Jolu i to, że dokładnie pokazujesz wszystkie szczegóły- można podziwiać bez końca. A ten to kolejny majstersztyk, bardzo podoba mi się połączenie brązu i niebieskości.
Uściski.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

CUDNY!!! Pięknie wykończony - będzie wspaniałą pamiątką!

Alicja pisze...

Piękny album zrobiłaś. Tyle w nim miejsca na zdjęcia które potem pozwolą na wspominanie minionych chwil. Pozdrawiam :-).

Justyna K. pisze...

Szczęka opada... :) jak zwykle Twój album robi ogromne wrażenie... a jaka to będzie wspaniała pamiątka... :)

aga-craft pisze...

Zgadzam się z Justynką, szczęka opada :) mistrzostwo, marzenie każdego młodego rodzica :)