wtorek, 11 października 2022

Album dla Laury

 Dziś przychodzę do Was z kolejnym albumem dla Maluszka, tym razem jest to album dziewczęcy - dla Laury. Zawiera mnóstwo rozwiązań, które już znacie z moich albumów, pomieści sporo zdjęć 10x15 i 9x13, ale znajdzie się tu również miejsce dla zdjęć 13 x 18.  Album wykonałam z kolekcji  Craft o'clock - Hello Little Girl. Jest równie cudna, co wersja chłopięca, z którą już pracowałam wcześniej i poczyniłam między innymi dwa albumy dla Maluszków.  Mam nadzieję, że wersja dziewczęca i Wam przypadnie do gustu. Zapraszam :)




Tym razem album zrobiłam na białym płótnie z różowymi dodatkami. Poniżej więcej szczegółów


Na wewnętrznej stronie okładkowej zrobiłam foliową kieszeń, a w niej umieściłam książeczki i maty na zdjęcia. Na pierwszej karcie znajduje się ramka na zdjęcie, pod którą schowałam kilka otwieranych mat na zdjęcia różnych wymiarów.


na kolejnych stronach znalazła się ukośna kieszeń zamykana klapką z tagiem i dwoma matami na zdjęcia


a po prawej stronie umieściłam wodospad dynamiczny


kolejne strony to: po lewej  pionowa kieszeń ukryta pod klapką, na której jest jeszcze książeczka, wszystko zawiązywane na wstążkę oraz po prawej harmonijki zamykane na wsuwaną kartę




Dalej mamy kombinację mat pionowych i poziomych po lewej oraz belly bend ukryty pod klapkami, na których dodatkowo znalazła się książeczka na zdjęcia z kieszonką. 






na kolejnej stronie znalazł się (standardowo u mnie) element pop-up, z ramką na klapce


a po prawej stronie zrobiłam maty oraz kopertę, w której można schować pamiątki lub mniejsze zdjęcia. Sama koperta jest wklejona w ten sposób, że stanowi jednocześnie małą pionową kieszeń - zobaczycie to na filmie.


Ostatnie strony to u mnie nowe rozwiązanie - postanowiłam w jednym miejscu zebrać wszystkie zdjęcia Maluszka z pierwszych miesięcy życia dziecka aż do roczku, w taki sposób, aby móc porównać je w łatwy sposób. Tu przyszedł mi z pomocą gotowiec do albumu harmonijkowego. Zobaczcie na filmie, jak go wykorzystałam :) Na okładce powtórzony motyw ze strony pierwszej, czyli foliowa kieszeń z matami.








I tak oto w całości prezentuje się ten album. Mam nadzieję, że spodobał się Wam taki projekt.


W kartach od góry wsuwane są dodatkowe maty na zdjęcia 13 x 18 








i jeszcze na koniec link do filmu:




Dziękuję za Wasze dzisiejsze odwiedziny. Do następnego napisania.

Pozdrawiam

Jola




6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Joluś, kolejny album, który zachwyca. Uwielbiam Twoje albumy i z przyjemnością je oglądam, zwłaszcza teraz, kiedy sama czasowo nie jestem w stanie żadnego zrobić.
Pozdrawiam ciepło i serdecznie,
Małgosia X

decoris1.blogspot.com pisze...

Dziękuję Małgosiu :)

aga-craft pisze...

Wow,kawał dobrej pracy :) wszystko spójne i takie sliczne :) ogladam z przyjemnością :)

Barbara H pisze...

Cudowny album. Piękna pamiątka dla maluszka.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny album!! Wspaniale wykończony w środku!

Anonimowy pisze...

Coś pięknego. Po prostu obłędne. Tyle pracy przy tym. Uwielbiam ogladac takie rzeczy. Pozdrawiam Cię serdecznie.
Kasinyswiat