sobota, 22 października 2022

Kartki ślubne cz.2

 Obiecana druga część ślubnych poczynań z kolekcji Złote Sny. 

Tym razem kartka DL w pudełku z szybką:

oraz kwadratowa kartka w dopasowanym pudełku z motylkiem



Bardzo chciałam, żeby kartki, które poczyniłam różniły się od siebie, ponieważ trafiły do tej samej Pary Młodej i choć zrobiłam je z jednej kolekcji, to  mam nadzieję, ze udało mi się stworzyć oryginalne projekty.

Kartka DL jest bardzo przestrzenna za sprawą kwiatów z foamiranu z mojego ogródka :)
Na kartce umieściłam złote serce, które było motywem na zaproszeniu ślubnym Młodych, a na dnie pudełka z szybką zamontowałam opaskę z napisem "Młodej Parze", pod którą można włożyć banknoty.










i jeszcze zapakowana kartka


druga karteczka w kwadracie:


w pudełku ponownie skorzystałam z rozwiązania z opaską na pieniądze:

 
i złoty papier lustrzany, którym podbiłam kolejne warstwy








Jak Wam się podoba moja ślubna seria? Dajcie znać w komentarzach.

Pozdrawiam

Jola



















5 komentarzy:

Barbara H pisze...

Super karki, choć ładniejsza jest druga - w kwadracie . Pozdrawiam.

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczne karteczki, ładna kolorystyka!

Małgosia X pisze...

Są po prostu zachwycające, Jolu.

aga-craft pisze...

Ślicznosci :) bardzo eleganckie :)

a-lenka pisze...

Uwielbiam te kolekcję. Stworzyłaś z niej prawdziwe cudeńka.
Pozdrawiam Alina